zondag 20 maart 2016

Vrijdag ... toonkring. Enkele kinderen toonden alweer leuke dingen.

Femke: 'Ik heb een beker gekregen van mijn oma, omdat ik zo goed kan voetballen.'
Knap Femke!!

Lasse: 'Ik heb een medaille gekregen omdat ik een voetbaltornooi gespeeld heb.'
Super, Lasse ... geniet er van.

Amber: 'Ik heb dit gekregen. We kunnen dit zaaien ... binnenkort hebben we dan ... euh ... kers?, bladkers? ... ik weet het
.... tuinkers.'
Binnenkort kunnen we in onze klas smullen van de lekkere tuinkers.

Marie: 'Ik ben héél blij ... ik kreeg van mama nieuwe stiften en heb er al heel veel mee gekleurd en geschreven.'

Zano: 'Ik tekende een kasteel ... de koning zit op zijn troon.'

En dit is de wereldbol ... met heel veel water! En de koning ... een beetje groter :).

Kylian: 'Ik ben spiderman ... Neen hoor .. ik heb spiderman mee. En hij kan grappige dingen doen, zoals zijn benen en hoofd  helemaal ronddraaien.'


Alma: 'Er is een baby geboren bij ons in de familie ... Eleonore ... mooie naam hé.'

Xim: 'Ik heb een geweer gekregen die niet echt schiet, maar veel lawaai maakt.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten