zaterdag 12 maart 2016

Onverwacht bezoek. Door het enthousiasme van de kinderen en mezelf werden geen foto's getrokken. Toch bedankt voor het fijne bezoekje, juf Katrien. We wensen jou heel veel beterschap!!

Vrijdag ... toonmoment en er was er eentje jarig.

Eline had haar lego, kapsalon, mee die ze had gemaakt. Knap gedaan, Eline!! Speel er maar veel mee.


Onze tekenacrobaten... Xim en Alexander hadden fantasie microben getekend. Ik zou deze beestjes niet graag tegenkomen. Ze zagen er toch wel een beetje eng uit.... brrrrrrrrrr
Goed gedaan, artiesten!

Wat een leuk boekje. Logisch kleuren .... hmmmm .... ziet er wel wat moeilijk uit. Volgende week toon je ons welke tekening tevoorschijn komt hé. Juf. Ann doet dit blijkbaar ook heel graag. Als je dus hulp wilt ... roep haar maar :).

Kylian toonde ons één van zijn lievelingsboeken. Toch wel een beetje een raar boek ... in de tekst waren woordjes verdwenen. In de plaats van tekst stonden er tekeningen. Knap gelezen, Kylian!

Femke was heel erg op zoek naar ons kleine landje. Toch wel moeilijk te vinden. En neen ... wij zijn niet het kleinste landje ... We zochten het op en vonden nog kleinere landjes, zoals Vaticaanstad, Tuvalu, Liechtenstein, Monaco en Nautu.

Emma bracht een duif mee .... gelukkig dat ze de klas niet rond vloog. Ze was heel braaf en bleef netjes op de schoot van Emma zitten.

Onze jarige: Luna 7 jaar. Gelukkige verjaardag!!!!


Wachten op mijn kroontje ....

Ik zit op wacht ....


Ja ... mijn kroontje is af. Leuk, ik krijg nog een vuurwerkje ... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten